پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-9:21 شمسی /5/2/2024 9:21:19 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52227
  • زمان انتشار:جمعه 19 خرداد 1402-16:5

با تلاش و همت پرسنل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، رکورد تولید ۱۶۱۳ تن ورق در یک روز کاری در تاریخ ۱۶خرداد ماه 1402 ثبت شد. 
رکورد تولید روزانه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری شکست
به گزارش خودرونامه از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، این رکورد نمایانگر اراده مستحکم این شرکت برای فتح پی درپی قله های افتخار است. نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو با تمام توان می کوشد هرچه سریع تر به تولید نامی خود یعنی تولید۴۰۰ هزار تن انواع محصولات کیفی گالوانیزه در سال برسد. وی به برخورداری شرکت ورق خودرو از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی اشاره کرد و افزود: شرکت ورق خودرو تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودرو کشور به حساب می آید که خودکفایی صنایع خودروسازی کشور حاصل تولید محصولات کیفی در این شرکت است.

وی رکورد قبلی تولید در این شرکت را مربوط به ۱۴ بهمن سال گذشته با تولید ۱۶۰۳ تن اعلام کرد. همچنین فردین علی میرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودرو نیز از تلاش‌های بی دریغ پرسنل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای تعالی سازمانی و کسب موفقیت های پی درپی قدردانی کرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین