جمعه 28 ارديبهشت 1403-16:30 شمسی /5/17/2024 4:30:00 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63480
  • زمان انتشار:دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-23:5

مشتریان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز/ اعلام دعوتنامه پیشنهادی ساینا.اس دوگانه سوز

به گزارش خودرونامه، دعوتنامه خودروی ساینا.اس دو گانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند.

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه و ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه ۱۴۰۲ است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد ۸۵گانه ۲۹۸ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد ۸۵گانه حدود حدود ۳۴۰ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان است.

لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین