سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-16:45 شمسی /4/30/2024 4:45:04 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:18248
  • زمان انتشار:جمعه 4 مهر 1399-9:44

خودرونامه: ایران خودرو باید سال‌ها تلاش به خرج می‌داد، هزینه می‌کرد و در مقابل خودروهای وارداتی به رقابت می‌پرداخت تا طبقه متوسط به بالای فعلی جامعه ایران حاضر می‌شد، یکی از خودروهای ساخت این شرکت را به عنوان خودرو خانواده استفاده کند.
ایران‌خودرو برنده جنجال دنا پلاس نمایندگان مجلس

به گزارش خودرونامه، دنا پلاس دنده اتومات این کار را برای ایران خودرو براحتی انجام داد تا این شرکت بدون کمترین هزینه‌ای، یکی از محصولات خود را در سطح جامعه و سیاستگذاران کشور به عنوان خودرویی با کیفیت، لوکس و دارای امکانات بالا معرفی کند.

مدیران این شرکت مدعی هستند که برند دنا از افتخارات ایران خودرو بوده و این خودرو حتی از نظر برخی نکات فنی، قابل رقابت با خودروهای معروف کره‌ایست. با این حال افکار عمومی بویژه طبقه متوسط به بالا همواره از استفاده خودروهای ساخت داخل رویگردان بوده‌اند.

حال در جنجال خرید قسطی دنا پلاس از سوی نمایندگان مجلس و واکنش منفی افکار عمومی و رسانه‌ها به این اقدام، برنده اصلی ایران خودرو بود که با کمترین هزینه توانست یکی از محصولات خود را در سطح وسیعی از جامعه تبلیغ کرده و اعلام کند که توانسته خودرویی لوکس در حد و اندازه‌های خودروهای مشابه خارجی را وارد خط تولید کند.

حال در غیاب خودروهای وارداتی، ایران‌خودرو می‌تواند برای اولین بار برند خود را در دل طبقه متوسط به بالای جامعه ایرانی جای دهد و برای این مشتریان سبد جدیدی از محصولات ارائه دهد.

این بهترین فرصت است تا در غیاب خودروهای وارداتی، ایران خودرو به مانند سایر خودروسازان دنیا که بهترین محصولاتشان را در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می‌دهند، بخشی از دنا پلاس‌های خود را روانه ناوگان حمل و نقل عمومی کند.

لازم است تا مدیران این خودرو با توجه به نیاز جامعه به‌سمت تولید خودروهای شاسی بلند نیز حرکت کنند تا بدین ترتیب قادر باشند سهم ‌بیشتری از بازار خودروهای باکیفیت و نیمه لوکس را بدست آورند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین