سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-0:19 شمسی /4/30/2024 12:19:46 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63293
  • زمان انتشار:يکشنبه 26 فروردين 1403-17:38
پیام تبریک مدیرعامل ورق خودرو به مناسبت روز منابع انسانی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی منابع انسانی منتشر شد.
منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه شرکت ها

به گزارش خودرونامه، در این پیام آمده است:حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه و منابع سازمان ها و شرکت ها هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این منابع، می تواند ضعف های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع کرده و قوت های درونی و فرصت های برونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد.

بی شک سرچشمه و منشا تمام سازمان‌ها نیروهای انسانی هستند، انسان‌هایی که در کالبد سازمان روح می‌دمند و آن را به حرکت در می‌آورند. یکی از بزرگترین آفت هایی که سازمان ها را تهدید می کند، گرفتار روزمرگی شدن و عدم بازنگری در رویکردها به ویژه در حوزه منابع انسانی است و این مطلب، ضرورت رویکردهای نوآورانه را با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و تعالی سازمان، یادآور می سازد.

اینجانب ۲۵ فروردین ماه که به عنوان روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده را به همکاران گرانقدر و پرتلاش شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری تبریک عرض می نمایم و امیدوارم تا با تلاش و تعامل همکاران شاغل در حوزه منابع انسانی همکاری، هم افزایی مستمر و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام‌ معظم رهبری سال “جهش تولید، با مشارکت مردم ” نام‌گذاری شده‌است شاهد خدمت‌رسانی شایسته و کارآمد به مردم شریف ایران عزیزمان باشیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین