دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-23:42 شمسی /4/29/2024 11:42:06 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63282
  • زمان انتشار:يکشنبه 26 فروردين 1403-7:57

انتخاب X۲۲ پرو توسط بیش از یک میلیون خریدار در بازار جهانی، بهترین گواه بر پیشرفت و ترقی کیفیت خودروهای تولیدی برند MVM است. 
راز فروش میلیونیX۲۲ پرو

از زمان راه‌اندازی خط تولید خودرو X۲۲ پرو تاکنون، بیش از یک میلیون نسخه از آن در بازار جهانی به فروش رفته و این مدل توانسته اعتماد کاربران را در سراسر جهان جلب کند.

فروش میلیونی در سراسر جهان
اعتماد بیش از یک میلیون خریدار در بازارهای رقابتی سراسر جهان به X۲۲ پرو مدیون سیستم مدیریت کیفیت استاندارد و فرآیندهای توسعه تطبیقی بین‌المللی ‌ام‌وی‌ام است. با وجود همین شاخصه‌ها X۲۲ پرو توانسته حضور موفقی در چند منطقه در سراسر جهان، مانند آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا و کشورهایی از جمله ایران، شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین، عربستان سعودی و قزاقستان داشته باشد.

بهترین خودروهای سال از نگاه رسانه‌ها
این خودرو در سال ۲۰۲۱ توسط سایت مشهور J.D. Power که به بررسی و تحقیق در بازار خودرو می‌پردازد، به عنوان بهترین SUV کوچک سال معرفی شد.

این دستاوردها نه‌تنها نشان‌‌‌دهنده کیفیت X۲۲ پرو است بلکه تعهد MVM به افزایش کیفیت و توسعه نوآورانه متوالی محصولات را نشان می‌دهد.
پیش از تولید هر محصول در ‌ام‌وی‌ام، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، رفتار کاربران و نیاز بازار هدف انجام می‌شود و تلاش بر آن است تا محصول تولیدی بتواند در هر منطقه بالاترین کارآیی و بهره‌وری را داشته باشد.

مورد اعتماد در کشورهای مختلف
این رویه موجب شده تا X۲۲ پرو سازگاری و پایداری فوق‌العادهای در مواجهه با محیط‌هایی با دمای بالا در خاورمیانه و عربستان سعودی یا در شرایط جاده‌ای چالش‌برانگیز در برزیل و مکزیک داشته باشد و در این بازارها به عنوان یک خودرو ی با دوام و قدرت بالا در عین حال قیمت اقتصادی شناخته شود.

خودروی محبوب X۲۲ پرو در کنار دوام و سازگاری بالا، از ایمنی قابل‌توجهی نیز بهره می‌برد و از نظر ESP، ECU، کیسه هوا و سایر قطعات ایمنی کامل و با ضوابط بالا و استانداردهای بین‌المللی همکاری مستمری با تامین‌‌‌کنندگان پیشرو و برتر در جهان دارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو با تجربه فروش یک میلیون نسخه نشان داده که مورد اعتماد مردم کشورهای مختلف است و می‌تواند در شرایط آب و هوایی مختلف پایداری بالایی داشته باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین