دوشنبه 31 ارديبهشت 1403-7:26 شمسی /5/20/2024 7:26:49 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60708
  • زمان انتشار:دوشنبه 22 آبان 1402-8:45

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین فرصت پرداخت مالیات دارندگان خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت بالای سه‌میلیارد تومان را ۳۰ بهمن اعلام کرد. 
آخرین فرصت پرداخت مالیات خودروهای لوکس

به گزارش خودرونامه به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شاهین مستوفی با بیان اینکه مطابق قانون، پایان بهمن آخرین فرصت پرداخت مالیات مالکان خودروهای لوکس است گفت: بعد از پایان این مهلت، هم به صورت پیامکی و هم از طریق سامانه‌های سازمان اطلاعات برگه مطالبه صادر، بارگذاری و به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.
مستوفی افزود: بعد از شناسایی مالکان خودروهای لوکس و گرانقیمت یک کلمه و رمز عبور به صورت پیامکی برای افراد ارسال می‌شود که با این کدها می‌توانند با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی https://my.tax.gov.ir پرونده مالیاتی خودرا رویت و نسبت به انجام تکالیف قانونی اقدام کنند. وی همچنین درباره تعداد خودروهای لوکس مشمول این قانون و میزان مالیات متعلق به خودروها گفت: امسال سازمان امور مالیاتی کشور از طریق ناجا اطلاعات حدود ۱۵۱هزار خودرو و ۲هزار و ۸۰۰میلیارد تومان مالیات از مالکان خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت دریافت می‌کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین