چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403-5:52 شمسی /5/15/2024 5:52:25 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:53788
  • زمان انتشار:پنجشنبه 19 مرداد 1402-8:14

مدیر ب‌ام‌و می‌گوید این کارخانه چند هفته دیگر کانسپتی از یک خودروی الکتریکی رونمایی خواهد کرد که از نظر فنی و ظاهری به مدلی که قرار است به بازار عرضه شود بسیار شبیه است.
ب‌ام‌و «نویه کلاس»

به گفته اولیور زیپسه، این کانسپت که «نویه کلاس» یا به آلمانی «کلاس جدید» نام دارد، آینده ب‌ام‌و را ترسیم خواهد کرد. به گزارش BBC نام کانسپت از خودرو‌هایی گرفته شده که ب‌ام‌و در اوایل دهه شصت میلادی به بازار عرضه کرد و باعث شد از شرکتی در آستانه ورشکستگی به خودروسازی موفق تبدیل شود.
کانسپت جدید همزمان با شصت‌سالگی عرضه اولین مدل از «نویه کلاس» رونمایی ‌می‌شود و در نمایشگاه مونیخ در ماه سپتامبر نمایش داده خواهد شد. ب‌ام‌و در دو سال گذشته دو کانسپت از مدل‌های الکتریکی آینده‌اش نمایش داده که یکی سازگاری خودرو با محیط‌زیست و دیگری فناوری‌های پیشرفته خودرو را نمایش می‌داد. کانسپت دوم سال گذشته در نمایشگاه محصولات الکتریکی در لاس‌وگاس رونمایی شد. بدنه این خودرو با جوهری الکترونیکی ساخته شده بود و می‌شد رنگ بدنه را به انتخاب راننده تغییر داد. ب‌ام‌و می‌گوید براساس پلتفرم «نویه کلاس» ابتدا یک مدل سدان هم‌اندازه ب‌ام‌و سری ۳ و یک شاسی‌بلند متوسط خواهد ساخت. این خودرو‌ها علاوه بر کارخانه ب‌ام‌و در آلمان، در مجارستان و مکزیک هم تولید خواهد شد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین