سه شنبه 25 ارديبهشت 1403-19:26 شمسی /5/14/2024 7:26:43 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:41932
  • زمان انتشار:سه شنبه 4 مرداد 1401-17:50
رونمایی از خودرو جدید کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان موتور امروز به‌ صورت رسمی از جدیدترین محصول خود به نام جک جی 7 رونمایی کرد.
جک J7 آمد

به گزارش خودرونامه، این خودرو قرار است در نیمه دوم امسال با قیمت حدودی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود. جک جی 7 محصول شراکت جک موتورز چین و فولکس‌واگن آلمان محسوب می شود.

این سدان اسپرت مجهز به یک پیشرانه توربو GDI با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ ارائه می‌دهد. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند. موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است.  طبق اعلام شرکت، تجهیزات رفاهی J7 عبارت است از سانروف پانورامیک، صندوق عقب برقی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و خروجی برق ۱۲ ولت برای ردیف جلو و عقب، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های اتوماتیک و تمام آل ای دی جلو و عقب به همراه سیستم بدرقه و خوش‌آمد گویی، صندلی برقی راننده به همراه گرم‌کن، اهرم تعویض دنده الکترونیکی به همراه شیفتر پشت فرمان

صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی همراه با ۳ تم رنگی متفاوت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوا و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس، نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اقتصادی و ورزشی، فرمان برقی با قابلیت تنظیم سفتی در سه حالت، پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع، نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب رنگ و کروز کنترل.

طبق اعلام کرمان موتور قیمت خودرو عددی بین ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

کرمان موتور در مراسم امروز از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد، لوگویی که البته الهام گرفته از آرم قبلی این شرکت بوده و ظاهر پرستو مانند خود را حفظ کرده است. 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین