جمعه 28 ارديبهشت 1403-10:7 شمسی /5/17/2024 10:07:58 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24591
  • زمان انتشار:چهارشنبه 5 خرداد 1400-7:19

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از برنامه این شرکت برای سفارشی‌سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد و گفت: طبق برنامه، یک درصد تولید ماهانه را به مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند اختصاص خواهیم داد.
اختصاص یک درصد تولید ماهانه ایران‌خودرو به محصولات سفارشی

به گزارش خودرونامه، فرشاد مقیمی، در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی‌سازی خودرو که با حضور رئیس هیات‌عامل ایدرو برگزار شد،‌ گفت: آمار حوادث خودرویی در سال ۹۹ و بررسی‌های کارشناسی صورت‌گرفته نشان می‌دهد، عامل ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی‌شده در سال گذشته، مراجعه دارندگان خودرو به مراکز غیرمجاز یا نصب آپشن‌های غیراستاندارد بوده است. وی افزود: ایران‌خودرو با ایجاد و توسعه مراکز مجاز که خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو ارائه می‌کنند، درصدد است تا امکانات در دسترس و مناسبی را به مشتریان عرضه کرده و از مراجعه آنان به مراکز غیرمجاز ممانعت کند.

وی با بیان اینکه ایجاد تغییر در سیستم‌های مختلف خودرو سبب از بین رفتن گارانتی خودرو می‌شود،‌ تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو ارائه می‌کند منطبق با حوزه‌های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند.

مقیمی بهره‌مندی از خدمات آپکو را عاملی برای کاهش تنش میان مشتریان با شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این مجموعه، نیازهای مشتریان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد و به این ترتیب دایره خدمات خود را روزبه‌روز گسترده‌تر می‌کند. در این مراسم مدیرعامل آپکو نیز گفت: از فروردین‌ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه ۳ میلیارد تومان قطعات آپشن شده‌ایم که در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری، می‌توانیم این رقم را تا ۳۰ میلیارد تومان در ماه افزایش دهیم.

حسن جلینی با بیان اینکه ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ یکی از پروژه‌های این شرکت است که به خدمات شرکت آپکو اضافه می‌شود، افزود: در همکاری با شرکت دانش‌بنیانی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف نیز پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال را پیش می‌بریم. به گفته جلینی، در این پروژه ریموت روی سر دنده نصب می‌شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن‌همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت در پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است. وی با بیان اینکه نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه‌های آپکو است، گفت: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی و تبدیل به خودروی نو می‌شوند.

منبع: ایکوپرس


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین