پنجشنبه 9 فروردين 1403-20:46 شمسی /3/28/2024 8:46:58 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1964
  • زمان انتشار:سه شنبه 18 تير 1398-12:54
مديركل دفتر بازرسی و پاسخ‌گويی به شكايات وزارت صمت:

مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازديد از سايپا گفت: تركيب مناسب مديريت فعلي سايپا، رونق توليد و ارتقاي بهره‌وري را در شرايط دشوار تحريم‌ها، رقم زده است.
با شفاف‌سازی جلوی رانت و فساد در سایپا گرفته شده است

به گزارش خودرونامه، اكبر صادقي گفت: گروه سايپا در چندماه اخير با شفاف‌سازي و ارائه اطلاعات صحيح به مشتريان، آنان را از مشكلات ايجاد شده ناشي از تحريم‌ها و قطع همكاري شركاي خارجي آگاه كرد و ميزان نارضايتي‌ها را كاهش داد.

وي افزود: مديريت سايپا با فرايندسازي، ارتقاي بهره‌وري و شفاف‌سازي با رانت و فساد در اين بخش مقابله كرده و استفاده بهينه از منابع، توسعه بومي‌سازي قطعات، كاهش تعهدات برجاي مانده از قبل و رونق‌بخشي به توليد را ادامه مي‌دهد.

صادقی تعداد شكايت مشتريان از خودروسازي‌ها به‌ويژه سايپا را در حال كاهش دانست و تاكيد كرد: با تلاش و اقدامات مناسب مديران سايپا در زمينه تأمين قطعات، تكميل خودروهاي كف كارخانه و روشن‌گري درخصوص تبعات تحريم‌ها، شاهد بهبود شرايط هستيم.

مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بيان اين‌كه موضوع احتكار خودرو به‌هيچ‌وجه صحت ندارد، افزود: اين خودروها متعلق به مردم بوده؛ بنابراين نگهداري اين خودروها براي توليدكنندگان هزينه ايجاد كرده و سودي ندارد.

صادقي خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه‌هاي مناسب مديران سايپا، در آينده نزديك، طراحي، ساخت و تأمين قطعات پيشرفته مورد نياز محصولات اين گروه توسط توليدكنندگان داخلي صورت خواهد گرفت.

به گفته وي خودكفايي و تكيه بر توانمندي‌هاي ساخت داخل به‌عنوان يك دغدغه جدي رهبر معظم انقلاب، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب مي‌شود و سايپا اقدامات مناسبي در اين بخش انجام داده است.

صادقي گفت: درخصوص توليد ملي و حفظ اشتغال كاركنان شاغل در صنايع، حساسيت و پيگيري زيادي از سوي تمامي نهادها و دستگاه‌هاي ذيربط وجود دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز به‌دنبال حمايت از ادامه فعاليت توليدكنندگان است.

مديركل دفتر بازرسي و پاسخ‌گويي به شكايات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رويكرد فعلي شركت‌هايي مانند سايپا بيانگر حركت در مسير رونق توليد است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین