شنبه 1 ارديبهشت 1403-4:37 شمسی /4/20/2024 4:37:34 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1928
  • زمان انتشار:شنبه 25 خرداد 1398-13:5
معاون مالی و اقتصادی سايپا:

معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سايپا از عرضه 4 هزار ميليارد ريال اوراق بهادار در سه‌ماهه نخست سال 98 خبرداد و گفت: اين اوراق به‌منظور تأمين و پوشش كسری بخشی از نیازهای نقدينگی اين گروه در حال انتشار است.
سايپا 4 هزار ميليارد ريال اوراق بهادار منتشر می كند

به گزارش خودرونامه، مهدی محمدرضايی گفت: 4 هزار ميليارد ريال اوراق بهادار مذكور با طول عمر چهارساله و با ركن ضامن بانك ملی و تعهد پذيره‌نويسی و بازارگردانی شركت تأمين سرمايه لوتوس پارسيان، عرضه مي‌شود.

وی افزود: اين اوراق به عامليت فروش كارگزاري بانك ملي ايران، نرخ سود ساليانه اوراق 16 درصدي و همچنين با دفعات پرداخت سود هر سه‌ماه يك‌بار عرضه مي‌شود.

معاون مالي و اقتصادي گروه سايپا يادآور شد: عرضه اوراق اجاره، سلف موازي استاندارد و مرابحه از سال 1395 در دستوركار گروه خودروسازي سايپا قرار گرفته و تاكنون بالغ بر 28 هزار ميليارد ريال در چندين مرحله با هدف تأمين منابع مالي جهت كمك به رونق توليد و مقابله با محدوديت‌هاي اين بخش، عرضه شده است.

به گزارش سایپانیوز، محمدرضايي سياست گروه خودروسازي سايپا را استفاده از منابع و راهكارهاي داخلي جهت تأمين مالي توليد دانست و گفت: با اجراي اين سياست‌ها، سرمايه مورد نياز اين گروه جهت هدايت به سمت خطوط توليد و رونق و توسعه اشتغال فراهم می شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین