پنجشنبه 30 فروردين 1403-9:28 شمسی /4/18/2024 9:28:18 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1902
  • زمان انتشار:پنجشنبه 9 خرداد 1398-19:42
قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک اعلام کرد:

قائم مقام مديرعامل سايپايدک از الزام انجام سرویس‌های دوره‌ای محصولات گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌های اين خودروساز به عنوان شرط برقراری گارانتی خودرو خبر داد.
شرط سایپا برای برقراری گارانتی خودرو

به گزارش خودرونامه به نقل از سایپانیوز، ايرج حسينی پژوه با اعلام این خبر گفت: انجام سرويس‌هاي دوره‌اي باعث افزايش طول عمر خودرو و پيشگيري از بروز خسارت‌هاي عمده، كاهش استهلاك، افزايش كارايي و ايمني سرنشينان مي‌شود.

او افزود: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده، انجام تعميرات استاندارد مطابق با دستورالعمل شركت‌هاي توليد كننده خودرو گروه سايپا، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و گارانتی تعویض، پاسخ‌گویی نمايندگي‌ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس و افزايش رضايت مشتريان، از جمله مزایای انجام سرویس‌های دوره‌ای در شبکه نمایندگی‌هاي مجاز می‌باشد.

حسينی پژوه يادآور شد: انجام تعميرات و سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌هاي مجاز توسط عده‌اي از مشتريان كه موجب بروز صدمات و خسارات ناشي از انجام تعميرات غير استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحيت كيفي بر روي خودرو شده و در بسياري از موارد براي مشتريان محترم مشكلات فراوان ايجاد کرده است، گروه سايپا را بر آن داشت تا جهت پيشگيري، انجام سرويس‌هاي دوره‌اي در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز را جزء الزامات گارانتي قرار دهد.

قائم مقام مديرعامل سايپايدک تصريح كرد: برنامه سرويس و نگهداري خودرو طبق كارشناسي‌هاي صورت پذيرفته تدوين و در دفترچه راهنماي مشتريان گنجانده شده كه در زمان تحويل خودرو به مشتريان محترم ارائه مي‌شود. لذا سرويس‌هاي دوره‌اي مانند تعويض روغن، فيلتر، لنت ترمز و كليه موارد اعلام شده در دفترچه مي‌بايست توسط نمايندگي‌هاي مجاز سايپا انجام شود و انجام اين سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌ها موجب باطل شدن گارانتي خودرو و قطعات مرتبط با سرويس‌هاي مذكور خواهد شد. همچنين مشتريان محترمي كه دسترسي به دفترچه راهنماي مشتري ندارند مي‌توانند از طريق سايتwww.saipayadak.org اطلاعات لازم را دريافت کنند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین