پنجشنبه 9 فروردين 1403-17:57 شمسی /3/28/2024 5:57:29 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1875
  • زمان انتشار:يکشنبه 15 ارديبهشت 1398-14:53
روند نزولی قيمت‌ خودرو در بازار

يك كارشناس اقتصادي گفت: باتوجه به روشن‌شدن نقش دلالان و واسطه‌هاي بازار خودرو و كاهش فعاليت آنان در سايت‌هاي آنلاین خريد و فروش كالا، قيمت خودرو در بازار واقعی شده و با كاهش ملموس مواجه شده است.
يك كارشناس اقتصادی مطرح كرد: واسطه‌گري خودرو در بستر سايت‌هاي آنلاین فروش كاهش يافت
به گزارش خودرونامه، مصطفي ميرزايي افزود: با حذف قيمت خودرو از اگهي‌هاي خريد و فروش در سايت‌هاي اينترنتي، يكي از بسترهاي مهم فعاليت دلالان بسته شده و اين امر باعث كاهش قيمت‌ها در بازار شده است.
وي تصريح كرد: در هفته‌هاي اخير قيمت خودرو با ارائه يك بازي رواني سازمان‌یافته از سوي دلالان، بسيار ملتهب شد و مقابله نهادهای مرتبط با ادامه فعاليت آنان در سايت‌هاي اينترنتي، بسيار مؤثر واقع شد و در همين چند روز اخير قيمت‌ها در بازار با کاهش ملموس مواجه شده است.
آنگونه که آفتاب نیوز گزارش داده، اين كارشناس اقتصادي ادامه داد: در حال حاضر قيمت‌هايي كه در بازار براي خودروهاي تعيين مي‌شود، در عمل مورد توجه خريداران قرار ندارد و به‌عنوان مثال فروشنده يك‌دستگاه پرايد خودرو خود را نزدیک به ۴۹ تا ۵۰ ميليون تومان قيمت‌گذاري مي‌كنند تا بتوانند آن ‌را با رقمي در حدود ۴۴ تا ۴۵ ميليون تومان به‌ فروش برسانند.
ميرزايي صدور مجوز افزايش ۱۰ درصدي فروش فوري توسط وزارت صنعت را يكي دیگر از عوامل كاهش قيمت‌ها دانست و تأكيد كرد: با اجراي اين سياست تيراژ خودروهاي تحويلي به مشتريان افزايش مي‌يابد و موجب تسريع در عرضه به بازار و كاهش قيمت‌ها خواهد شد.

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین