شنبه 29 ارديبهشت 1403-17:57 شمسی /5/18/2024 5:57:37 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1482
  • زمان انتشار:پنجشنبه 27 مهر 1396-6:29
پایگاه خبری خودرونويس:

مدیرعامل دنیز خودرو در نشستی خبری از برنامه‌های آتی این شرکت صحبت به میان آورد. دنیز خودرو که تا به امروز عاملیت فروش چندین برند خودرویی را در اختیار داشته،قصد وارد کردن یک خودروی چینی با قیمت زیر 100 میلیون تومان را دارد.
دنیز خودرو بازیگر جدید بازار خودرو ایران

به گزارش خودرونویس، علی‌رضا سرشار اظهار کرد: شرکت دنیز خودرو کار خود را فعالیت خود را از اوایل سال 95 آغاز کرد و تا به امروز خودروهایی از برندهای مختلف مانند مرسدس بنز، تویوتا، ب‌ام‌و، نیسان، رنو، لکسس، کیا و هیوندای را وارد کرده است.

وی افزود: در سه ماه ابتدای سال 96، موفق به تحویل بیش از 250 دستگاه خودرو به مشتریان شده ایم که همه آنها زودتر از موعد مقرر به دست مشتریان رسیده است. در حال حاضر به دلیل بسته بودن ثبت سفارش خودرو، 9 ماه است که خودروهای وارداتی ما در گمرک‌های مختلف مانده‌اند و اجازه واردات به هیچ وارد کننده‌ای جز نمایندگی‌های رسمی داده نشده است.

سرشار در خصوص بسته بودن ثبت سفارش خودرو و توقف واردات گفت: با بسته بودن ثبت سفارش، نسبت عرضه به تقاضای خودرو کاهش می‌یابد که این موضوع تنها باعث افزایش قیمت خودروها می‌شود و  ضررش به مصرف کننده و البته وارد کننده می‌رسد.

وی افزود:در حال حاضر در محل نمایندگی اصلی شرکت، اقدام به احداث و راه‌اندازی یک محل سرویس خودرو کرده‌ایم که به زودی قادر خواهیم بود به تمام برندهایی که وارد می‌کنیم خدمات مناسبی را ارائه دهیم و دیگر نیازی به عقد قرارداد با نمایندگی‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان نیست.

سرشار ادامه داد: در حال حاضر تمامی خودروهایی که وارد می‌کنیم دارای گارانتی 2 ساله از سوی نمایندگی‌هایشان هستند و همواره سعی داریم محصولات را با قیمتی کمتر از رقبا به بازار عرضه کنیم.

وی در خصوص آغاز به همکاری با یک خودروساز چینی نیز گفت:مدتی بود با یک خودروساز چینی در حال مذاکره بودیم که به تازگی موفق به عقد قرارداد با این شرکت شدیم و یکی از محصولات آن را با قیمتی زیر 100 میلیون تومان در سال آینده به بازار عرضه خواهیم کرد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:3

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین