شنبه 8 ارديبهشت 1403-21:36 شمسی /4/27/2024 9:36:22 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1066
  • زمان انتشار:شنبه 27 آذر 1395-1:47
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد که همه خودروهای زیر 30 میلیون تومانی ساخت داخل کم کیفیت هستند.
همه خودروهای زیر 30 میلیونی کشور کم کیفیت هستند/ رنو ساندرو با کیفیت‌ترین خودرو ایرانی

به گزارش خودرونامه، خودروهای پژو 405، سمند، انواع پراید، انواع وانت و تیبا با کسب یک ستاره از مجموع 5 ستاره موجود کم کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، حتی خودروهایی که در مرز 40 میلیون تومانی قرار گرفته با افت کیفیت در رده کم کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل قرار گرفته اند که پژو پارس، لیفان ایکس 60، ام وی ام با کسب یک ستاره کیفی از این دسته خودروها هستند.

این گزارش حاکی از آن دارد که خودرو رنو ساندرو که هم اکنون در پارس خودرو به تولید می رسد با کسب چهار ستاره به عنوان با کیفیت ترین خودرو ایرانی در رنج قیمتی 25 تا 50 میلیون تومانی قرار گرفته است.

به گزارش خودرونامه، سایر خودروها نظیر خانواده 206، ال 90، کیا، ویتارا و رانا با کسب سه ستاره از با کیفیت ترین خودروهای ساخت داخل محسوب می شوند که در این میان افت کیفیت خودرو دنا با کسب دو ستاره نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است.

بر اساس این گزارش، خودرو نیومزدا که گفته می‌شود در حال تولید در گروه مبهمن است نیز با کسب چهار ستاره با کیفیت شناخته شده در حالیکه بر اساس گفته یک منبع آگاه در حال حاضر خطوط تولید این کارخانه خوابیده و خودرویی در آن به تولید نمی‌رسد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرو نامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین